Objavljeno: 16.07.2012

Poštovani korisnici IKSa,

od četvrtka 5. srpnja do petka 13. srpnja nismo bili u mogućnosti zaprimiti Vaše zahtjeve koje ste nam slali koristeći Obrazac za normativu. Kolege iz Normativnog odjela su poteškoće prijavile u ponedjeljak 9. srpnja te je utvrđeno kako su poteškoće nastale prilikom uspostavljanja novog sustava elektroničke pošte koju je provodio IT odjel.

Ukoliko ste u navedenom vremenskom periodu koristili Obrazac za normativu molimo Vas ponovite Vaš zahtjev ili prije ponavljanja zahtjeva izvršiti provjeru da li su kolege Normativnog odjela izradile zapis. Dogovoreno je da se Vaši zahtjevi poslani preko navedene online forme rješavaju unutar 3 radna dana od zaprimanja zahtjeva. Ukoliko zapis nije izrađen, a prošlo je više od 3 radna dana molimo Vas ponovite zahtjev.

Molimo Vas uvažite naše isprike te ukoliko utvrdite dodatne poteškoće u službenoj komunikaciji e-poštom sa djelatnicima NSK kontaktirajte nas putem Sustava za podršku otvaranjem prijavnice ili pozivom na službene
telefonske brojeve.