Objavljeno: 20.07.2011

Poštovani korisnici integriranog knjižničnog sustava Aleph,
 
kako bi Vi kao korisnici efikasnije komunicirali sa podrškom vezanom uz sustav odlučili smo unaprijediti kanal komunikacije uvođenjem centralnog sustava za podršku.
 
Sustav za podršku ima namjenu zaprimati Vaše prijavnice vezane uz postavke sustava, uz prijedloge oko poboljšanja sustava ili prijavnice poteškoće u radu. Zaprimljena prijavnica vidljiva je korisniku i djelatnicima koji pružaju podršku. Korisnik može pratiti stanje prijavnice (njegovu aktivnost – novo, otvoreno, itd.) te biti informiran čim je na prijavnici došlo do promjene (odgovor korisniku, ponudjeno rješenje, podignuta razina prioriteta, itd.). Time se nudi veća
transparentnost i interakcija između korisnika i podrške te između samih djelatnika podrške.
 
Baza znanja je otvorena svim korisnicima za pretraživanje, a članci će uglavnom sadržavati upute za rad u modulu, prijedloge sa mogućim postavkama u sustavu ili rješenje neke poteškoće koja se može pojaviti kod korisnika.
 
Za razliku od Baze znanja koja je otvorena za pretraživanje svima, za slanje i pregled prijavnica potrebno se prijaviti na sustav sa podacima koje dodjeljuje tim za podršku (korisničko ime i zaporka).
Izradjene su upute_za_ iks_ podršku i smjernice_za_otvaranje_prijavnice koje su postavljene na portalu IKS pod kategorijom dokumenti ili u Bazi znanja unutar sustava za podršku.
 
Ukoliko Vaša knjižnica nije zaprimila elektroničkom poštom podatke za prijavu na sustav za podršku molimo Vas obratite se timu za podršku tel: 01/ 6164 117 ili elektroničkom poštom na Help_Aleph500@nsk.hr .